Concepte: Dissenyar i portar a terme una campanya publicitària.
Exercici:
CAMPANYA PUBLICITÀRIA INSTITUCIONAL
Objectiu: Conscienciar l’alumnat d’algun valor.
No és publicitat comercial, si no publicitat institucional o campanya de sensibilitazació-conscienciació. No hem de vendre un producte sinó canviar el comportament de persones.
Procediment:
1- Definir target o Públic objectiu
o Realitzar un qüestionari per tal de conèixer els pensaments del públic objectiu en relació al tema.
o Analitzar els resultats del qüestionari i extreure conclusions.
2- En funció del public, escollir amb quina idea/es treballarem.
3- Triar mitjans
- Cartells-anunci impresos a mida DIN A3
- Altres possibilitats
4- Donar forma (imatge i text) a partir de la idea triada.
o Primer en grup fer la tasca creativa i deixar-la per escrit.
o Després portar-la a terme en format digital. En farem dues propostes (4 persones per grup – 2x2 ordinadors) Triar la més encertada.
o Enviar al Professor. Presentació amb l’explicació dels apartats 1,2, i 3. Les dues propostes, i la justificació de l’escollida.
5- Imprimir i exposar els cartells a les aules.
Fer un qüestionari per valorar el grau d’assoliment del objectiu
|