TEMA 4. EXERCICI 6.

Campanya Publicitària

Concepte: Dissenyar i portar a terme una campanya publicitària.

Exercici:

CAMPANYA PUBLICITÀRIA INSTITUCIONAL

Objectiu: Conscienciar l’alumnat d’algun valor.
No és publicitat comercial, si no publicitat institucional o campanya de sensibilitazació-conscienciació. No hem de vendre un producte sinó canviar el comportament de persones.

Procediment:

1- Definir target o Públic objectiu
o Realitzar un qüestionari per tal de conèixer els pensaments del públic objectiu en relació al tema.
o Analitzar els resultats del qüestionari i extreure conclusions.

2- En funció del public, escollir amb quina idea/es treballarem.

3- Triar mitjans
- Cartells-anunci impresos a mida DIN A3
- Altres possibilitats

4- Donar forma (imatge i text) a partir de la idea triada.
o Primer en grup fer la tasca creativa i deixar-la per escrit.
o Després portar-la a terme en format digital. En farem dues propostes (4 persones per grup – 2x2 ordinadors) Triar la més encertada.
o Enviar al Professor. Presentació amb l’explicació dels apartats 1,2, i 3. Les dues propostes, i la justificació de l’escollida.

5- Imprimir i exposar els cartells a les aules.

Fer un qüestionari per valorar el grau d’assoliment del objectiu

Presentació:

Totes les imatges les hem de posar en un arxiu de Powerpoint, cada exercici en una diapositiva, de manera que puguem veure i comparar els resultats. En cada cas cal que a més de les imatges hi hagi les següents informacions:
Nº i nom de l’exercici. Característiques de com s’ha fet cada foto. Comentar el resultat.

Desar al Drive i enviar enllaç al Moodle.

Criteris d'avaluació:

Es valorarà

- Saber relacionar temps d’obturació, diafragma, i sensibilitat, per obtenir una fotografia correctament exposada.
- Saber combinar temps d’obturació i diafragma per obtenir imatges congelades o mogudes segons les intencions prèviament establertes.
- Saber modificar distància focal de l’objectiu, distància d’enfoc i obertura de diafragma per obtenir fotografies amb l'enfoc i profunditat de camp desitjada.

- Que les explicacions utilitzin la terminologia apresa a classe i siguin tècnicament correctes.